Alla inlägg den 23 mars 2009

Av chokladpudding - 23 mars 2009 07:16

Tror jag fått typ 2 timmars sömn inatt eller nåt. Sonen har varit supertät i näsan och varit orolig hela natten....sparkat och gråtit, vritt sig och vaknat typ 100 gånger. Jag fick ligga i hans säng för han vägrade låta mig gå därifrån....då skrek han bara...så nu har jag grymt ont i hela kroppen pga hans tunna madrass. :-( 

Har även upptäckt att jag fått röda...typ utslag...på ögonlocken som svider samt att det kliar i ögonen nåt enormt. Det gjorde t.o.m ont att sminka sig nu imorse.

Känner på mig att det blir en usel måndag, för mitt humör är redan uselt :-(


Jag börjar jobbet kl 11 idag och skulle helst bara vija gå och lägga mig och sova nån timme...men så måste man ju fixa iordning barnen med kläder och frukost och sen lämna på dagis.

Jag är inte hemma förrän kl 20.30 ikväll och då skulle det vara skönt att bara krypa till kojs direkt!


Nu skall jag få imig lite frukost.



Hoppas ni mår bättre än jag!!!! 




Ovido - Quiz & Flashcards