Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Ledig söndag

Av chokladpudding - 14 juni 2009 08:04

Det va full fart på jobbet igår och vi va en man kort så vi fick allt lägga på ett kol. Därför är det skönt att vara ledig idag.....och så har jag tagit en semesterdag imorgon då dom har studiedag på dagis. Sen blir det en kort arbetsvecka för jag har även tagit ledigt på midsommar.

På midsommar skall vi åka till Hjo och bo i husvagn med svärföräldrarna och fira midsommar tillsammans med dom och med sambons lillasyster med familj som också kommer att bo i sin husvagn där....det skall bli trevligt, då får ungarna umgås med sina kusiner i två dagar och leka av sig rejält!!!.

 Det blir min första gång ever att övernatta i en husvagn....och det är med blandade känslor då jag antar att jag kommer att omringas av en snarkande son, en snarkande sambo och en snarkande svärfar *asg*.

Det kommer säkert att regna också....för tur med vädret har man väl inte på en midsommar!!!???



Idag skall vi också träffa svärföräldrarna då vi är bjudna på söndagsmiddag.



Nu sitter barnen och jag och trängs i e av sofforna och kollar på Bolibompa....dom va nog trötta idag för dom vaknade inte förrän 07:30....vilket är vääääldigt lyxigt för oss vuxna som brukar få masa oss upp vid kl 06 ivanliga fall när ungarna vaknar.




.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards