Alla inlägg den 15 juni 2009

Av chokladpudding - 15 juni 2009 22:17

Barnens dagis hade studiedag idag så jag har varit ledig med barnen idag.

Vi sov till kl 08 och gick sen upp och gjorde iordning oss med allt vad det innebär.

Sen tog vi tåget...eller tågen rättare sagt, ut till mina föräldrar i Kållered där vi tog en shoppingrunda med dom. Jag va på jakt efter dynor till våra nya utemöbler....jag fann väl inte det jag riktigt ville ha....men the next best thing fick det bli....och det blev faktiskt riktigt fint.


Shoppandet drog ut lite på tiden så sonen fick sova middag innan lunch.....det blev alltså en sen lunch och sonen (och hans morfar) somnade innan maten *ler* 

Efter maten blev det lite lek ute på lekplatsen innan vi åkte hemmåt igen.


Vädret har varit underbart idag och jag hoppas att det håller isig resten av veckan och helgen!!!



Av chokladpudding - 15 juni 2009 09:01

.... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards