Alla inlägg den 10 juni 2009

Av chokladpudding - 10 juni 2009 22:04

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera ang min diet och viktnedgång. Men jag har kommit in i det såpass bra att det är en del av min vardag nu....jag tänker liksom inte på det längre utan det rullar på av sig själv och jag går sakta men säkert ner och kläderna sitter lösare och lösare för varje vecka.

Jag glömmer av att ta veckokort, men här bjuds på en "Vecka 7" bild. 


Det är nog kanske svårt för er att se såhär på en bild hur skillnaden är....och det beror väl också på att jag går ner så sakta...det är liksom inga chockras jag gör varje vecka....utan en stadig och långsam viktnedgång.

Huvudsaken är att jag känner att kläderna sitter bättre och att arbetskamrater och nära och kära påpekar att det syns :-)


Jag fortsätter iallafall tills jag är nöjd och trivs!!! 


Av chokladpudding - 10 juni 2009 20:56

Igår va det sommarfest på sonens dagis.

Barnen sjöng för fulla halsar....falskt, i otakt och helt fel....men guuuud va duktiga dom va. Varenda förälder applåderade för kung och fosterland!!










.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards