Alla inlägg den 17 juni 2009

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!!

www.metrobloggen.se/miarydell



Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!! 

Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adress www.metrobloggen.se/miarydell

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över.

Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen".

Men....(nu skall jag berätta nåt lite äckligt, så är ni äckelmagade ska ni nog inte läsa vidare!!!!)...så blev jag typ tok bajsnödig...så nödig att det gjorde riktigt ont. 

Men jäklar va förlösande det va....det kändes verkligen som att det onda försvann med ut!!!

Jag är inte den som brukar studera det som kommer ut och landar i holken, men denna gången kollade jag och det va stora morotsbitar i bajset!!!!!!

Jag åt ju faktisk morot hemma hos mina föräldrar i måndags. Kan det ha varit det som orsakade smärtan i magen????? Kan det ha varit typ tarmvred jag haft då???


Ja ja...skitsamma (bokstavligt talat), nu känns det som om det aldrig vart!!!! :-)



Guuuud va det är skönt att bajsa!!!! :-) 




P.S Jag ber om ursäkt för detta mycket otrevliga och lite äckliga blogg inlägg!!!! 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards