Alla inlägg den 7 juni 2009

Av chokladpudding - 7 juni 2009 13:33

Gud vilka stora, tunga och gråa moln det hänger där uppe......det e la bara att invänta ösregn och kanske lite åska!!!

Vi har varit iväg och röstat. Ni med va?! 

Dottern är på barnkalas hos en dagiskompis....skall hämta henne om en stund.

Sonen sover middag och igentligen hade jag velat krypa ner där under hans varma täcke och sova middag jag med för shit va trött jag är.....det känns som om jag får kämpa för att hålla uppe ögonlocken. Kanske blundar lite sen när barnan kollar Bolibompa ikväll. Det är så skönt att ligga i soffan och känna hur man försvinner djupare in i drömmarnas värld när man vet att ungarna sitter tysta och stilla i soffan brevid och kolla tv.

Sambon är ute och gräver en ny rabatt efter en ide´som faktiskt kom från mig igårkväll :-)


Imorgon börjar en ny arbetsvecka.....men det blir en trevlig vecka med skattepengar och en ledig torsdag då jag bokat tid hos City Kirurgen för lite kosmetisk kirurgi *fniss*.  I´ll tell you later about that!!!


Nu skall jag strax gå bort och hämta dottern.....om hon nu vill komma hem från kalaset vill säga!!!



Av chokladpudding - 7 juni 2009 09:11

Glöm ej att gå och rösta idag!!!!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards