Alla inlägg den 3 juni 2009

Av chokladpudding - 3 juni 2009 22:29

Fy fan vad jag har varit yr och känt mig svag på jobbet idag.

Måste köpa Blutsaft.

Sist jag hade mens så var jag också superyr.....så känner jag faktiskt dom flesta gånger jag har lingonvecka...men sist jag hade det så lovade jag mig själv att köpa Blutsaft...men har jag gjort det???? Nej det har jag inte och därav min yrsel idag.

Jag blöder så jääääkla mycket...fattar knappt att det faktiskt kan komma så mycket blod när man har mens!!!???

Jag kan använda BÅDE tampong och binda samtidigt och det blöder igenom endå.

Idag på jobbet kände jag fan att jag inte skulle palla att jobba hela dagen....ville bara lägga mig ner och sova. Gick upp i kallskänken och skar upp ett par tjocka skivor med leverpastej i hopp om att känna mig lite bättre....men det hjälpte föga.

Men nästa månad skall jag fan se till att ha Blutsaft redo!!!! 



Det hände en oroväckande grej på tåget hem från jobbet idag....jag fick för mig att jag glömt mina värktabletter på jobbet och fick panik...ja ångest nästan...blev kallsvettig.

Tänkte t.o.m i ett ögonblick att i värsta fall får jag la hälla i mig  en flaska av barnens flytande alvedon. 

Jag vände uppochner på min handväska samt på påsen med jobbkläder jag hade med mig....och tillslut hittade jag en karta med alvedon och känner i samma sekund hur jag blir helt lugn i kroppen.


Jag fattar ju att en sådan reaktion betyder att jag blivit beroende....och samtidigt som jag skäms för det så  tar jag ganska lätt på det för jag vet ju att om roten till min huvudvärk och dess attacker hittas och jag kan fixa till det problemet så kommer jag ju inte behöva värktabletterna mer.

Men nu har jag ju haft huvudvärk i drygt 2 veckor utan uppehåll och utan tabletterna hade jag antagligen behövt sjukskriva mig från både jobb och familj. 


Ja ja, skitsamma....det finns dom som har det värre!!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards