Alla inlägg den 11 mars 2009

Av chokladpudding - 11 mars 2009 07:32

Sonen blev frisk....eller frisk och frisk....bättre, och nu är det sambons tur att ligga nerbäddad med förkylning och feber. Sjudomarna går bara runt och runt och runt! :-(

Igår ringde dom från sonens avdelning på dagis och sa att han va hängig. Han hade inte velat äta nåt på hela dagen och han orkade inte med i aktiviteterna vare sig inomhus eller uomhus. Han måste ju ha nåt skit i kroppen som orsakar detta så sambon skall ringa till Bvc så att dom får ta en ordentlig titt på honom. han behöver kanske en dos med pencelin för att driva ut allt.


Själv skall jag sticka iväg och träna om en stund innan jobbet....det vart ingen träning alls förra veckan, så det skal bli skönt med ett pass.....även fast jag är astrött efter bara ca 3 timmars sömn inatt.  Jag nästan längtar till den veckan jag skall vara hemma med sonen efter hans operation....då skall vi mysa hela veckan.






Gud va jag blev äcklad, förbannad, ledsen och arg när jag läste detta i Metro igår. 

http://www.metro.se/2009/03/09/88461/kyrkan-fordomer-nioarings-abort/ 



Och så den här sjuka jäveln!!!!! 

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1492422/josef-fritzl-retade-barnen-i-kallaren 



FY FAN VILKA SKRUVADE MÄNNISKOR DET FINNS OCH FY FAN VILKEN SKRUVAD VÄRLD VI LEVER I !!!!!!




Nä, nu sticker jag och tränar!!!!!


Vi hörs! 

Ovido - Quiz & Flashcards