Alla inlägg den 2 mars 2009

Av chokladpudding - 2 mars 2009 21:36

 Sambon stannade hemma med barnen då lillkillen va tokhostig och febrig när han vaknade.

Blev hämtad på stationen av min familj idag efter jobbet, och då satt dottern med sambons mobil och tog kort för fulla muggar. Hon hade visst håll på att ta kort  hela dagen och när vi satte in mobilens minneskort i datan så fick vi fram ca 250 kort som hon knäppt själv :-)

Det va på allt mellan lillebrorsan, pappa, sitt rum, tv´n sig själv och möblerna hemma *asg* Många kort va suddiga men några va riktigt bra så jag tänkte dela med mig av hennes alldeles egna tagna kort från idag.


Tösen, 4,5 år -fotograf!!!




Pappa lovade sin dotter att hon skulle få den mobilen att ha som kamera sen när pappa fixar ny mobil i sommar, så kan hon fota och ha sig bäst hon vill. Hon har ju en egen dator, så varför inte en egen kamera!!?? *fniss*



Nu skall jag fixa till mig inför kvällen, sen blir det att försöka somna tidigt då alarmet på mobilen börjar att skräna kl 04:45 imorgonbitti.



Godnatt!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards