Alla inlägg den 4 mars 2009

Av chokladpudding - 4 mars 2009 18:06

....vi  RÅÅÅÅÅÅÅÅKADE visst beställa nya soffor igår.

Min lilla familj hämtade upp mig på jobbet när jag slutade igår för vi skulle in en sväng på Indiska för att köpa en ljuslykta. På väg hem stannade vi till på Nordik (www nordik.se) i Partille...bara för att kika lite på allt möjligt....men dom hade ett dundererbjudande så vi åkte därifrån med beställda soffor  *fniss*.

Vi hade tänkt byta ut våran fula soffa till hösten, men nu kommer två nya fina soffor hem till oss om 5 veckor!!!! :-)


Jag hittade tyvärr ingen bild på våran soffa i det tyget vi beställt, men så här ser själva soffan ut,

och vi har då beställt två sådana här stooora tvåsitsare  i ett svart starkt vävt tyg.

På köpet fick man 20 % av soffornas pris i ett presentkort, så vi fick ett presentkort på 2798 kronor som vi skall göra slut på sen när sofforna kommit hem :-)




Nä, nu skall jag gå och duscha av en febrig son och sen natta honom innan han somnar här och nu.





Av chokladpudding - 4 mars 2009 17:32

 Jag är utmanad av Marion ( http://www.miasmojligheter.blogspot.com )



Utmaningen består av 1 styck bild på dej själv utan snyggkänsla.
Helst en bakfull,osminkad eller grimaserande.
Sedan sju stycken tillhörande saker om dej själv
som du tycker att du är grym på, riktigt bra på.
Det kan vara materiellt, praktiskt, emotionellt
eller något du gjort som var så där riktigt bra.



Här kommer min del av denna kaka!!! :-)



Den osminkade sanningen!





7 SAKER JAG ÄR BRA PÅ.


1. Jag är bra på att ta det mesta med ro.


2. Jag är grymt bra på att hålla oordning i min garderob *flina*


3. Jag är bra på att lyssna och vänner öppnar sig gärna för mig. 


4. Jag är en förbannat bra morsa.


5. Jag är bra på att hantera stressen och dom tokiga tanterna på jobbet.


6. Jag är en hejjare på att göra sambon nöjd *blink blink*


7. Jag är grym på att få folk att garva och tycker att humor är bra terapi för det mesta!








JAG UTMANAR DETTA VIDARE  TILL ER SOM LÄSER OCH SOM OCKSÅ BLOGGAR!!! 











Ovido - Quiz & Flashcards