Alla inlägg den 18 februari 2009

Av chokladpudding - 18 februari 2009 22:52

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />






KOLLA!!!!!!!

SER NI?????


Nä men för fan....KOLLA NOOOOOGA!!!!

 GRÅA HÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-(





Har iallafall färgat håret nu på kvällen, så n är dom gråa fula håren förtillfället borta.

Men fatta......34 år och grått hår! *morr* :-(


Skit samma....för nu är håret fint igen!!!!!! :-)



TADAAAAAA!!!!!!!!

.

.

.

.

.

.

.

Jag va ju givetvis TVUNGEN att apa mig lite också.....medans färgen i håret verkade! ;-)



Jag bjuder på den!!!!!




Godnatt alla kära läsare!!!!!





Av chokladpudding - 18 februari 2009 17:44

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />







Va på gymmet efter jobbet och körde ett kort pass på crosstrainien (hur fan stavas det????), men det kändes inte direkt kul då en annan tjej....som antagligen ville åt min maskin då det bara finns en av den...powerwalkade på löpbandet precis intill mig och sneglade hela tiden på min display och på mig. Vad glor du på liksom!!??? *morr* . Jag blev grymt störd av det och kände mig stressad :-( Så det blev bara 40 minuters träning, sen tog jag bussen hem till min familj som varit hemma idag...lediga från jobb och dagis. Jag gör ett nytt försök på gymmet imorgon när jag är ledig. Skall lämna barnen på dagis mellan kl 9 - 14, och då skall jag träna samt inhandla en flaska vin som jag skall ha på lördag hemma hos min arbetskamrat som anordnat lite sammankomst :-)

Sen efter att jag hämtat barnen imorgon så har vi playdate med en fd granne och hennes lille tös som lekte med vår tös när vi va grannar.


Snart börjar Bolibompa och när barnen senare ikväll har somnat så skall jag färga mitt hår......mitt gråa hår!!!!!!




Tjing!!!!!





Av chokladpudding - 18 februari 2009 05:02

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




Vi fick uselt betyg av gp gällande våra semlor igår....och herregud vad tanterna har opponerat sig om detta. Dom flesta har givetvis inte hållt med gp´s kritik, men en och annan har varit skeptiska när dom skulle köpa sin semla hos oss igår...MEN VARFÖR IHELVETE SKULLE NI KÖPA SEMLA HOS DÅRÅ, OM DOM NU ÄR SÅÅÅÅÅ HIMLA ÄCKLIGA (Förövrigt samma semla som vi vunnit med andra år)?????  Ingen har tvingat er liksom!!!!!! Fy fan va trött jag va på detta jädrans semletjöt igår!!!! Det kommer endå inte göra nån störe skillnad på tisdag när det är den stora semledagen....för vi har jättemycket beställningar till den dagen, samt att företag och årivatpersoner som ALLTID köpt sina semlor hos oss, kommer att göra det iår med....trots dåligt betyg.

Tänk vad media påverka.....och framförallt: Vilket jävla ilandsproblem!!!! *suck, va trött jag blir*



Nä, nu ska jag ta på mig och sticka till jobbet och sälja lite fler av våra "äckliga" semlor!!!!



Puss på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards