Alla inlägg den 14 februari 2009

Av chokladpudding - 14 februari 2009 20:26

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




Vi vaknade tidigt imorse hela familjen....vi skulle ju hinna fixa lite grejjer innan mina föräldrar dök upp här hemma.

Vi åkte ut till Bauhause och sen blev det Ikea och sen Indiska...precis som vi planerat. Vi kom hem några minuter efter att mina föräldrar, med egen nyckel hem till oss , tagit sig in och stassat om till tapetserarkläder :-)

Jag och morsan underhöll barnen medans min far och sambo fixade med fondtapeten inne i sovrummet och jag blev lyrisk redan efter att första bården va uppe *ler*


Så här såg det ut före förvandlingen idag!

Ganska tråkigt och färglöst. Ful platt tv på väggen och en helsavrt fondvägg (som ej syns på denna bild) vid huvudsänggaveln.


Men nu ser det ut så här!!!





Såååååååå fint!!!!!!!!

Jag är supernöjd!!! Det är lite piffning till som kommer att tillkomma.



Efteråt va vi och min mor och far värda lite god smörgåstårta.....eller mackatårta som dottern kallade den.....


...och en god hjärtformad princesstårta till efterrätt.....Alla Hjärtans Dag till ära!!!!



Precis när mina föräldrar skulle låka hem, så avlöses dom av sambons föräldrar samt hans lillasyster med familj, så det va 5 små busungar här hemma och röjjde runt i några timmar!!!!



Sen va vi trötta....och det va skönt när alla gick!!!!



Nu sitter sambon och jag deckade i soffan och njuter av lugnet.

Det blir kanske lite myspys i vårt nya fina sovrum senare...... *blink blink*





PUSS








Av chokladpudding - 14 februari 2009 08:02

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />







Jag önskar ER en riktigt härlig

Alla Hjärtans Dag



Ovido - Quiz & Flashcards