Alla inlägg den 12 februari 2009

Av chokladpudding - 12 februari 2009 21:27

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




Jäklar va ont i ryggen jag har......om det beror på min natt i sonens hårda säng eller om det är för att jag burit skit mycket disk på jobbet det vet jag inte.....ont gör det iallafall.

Vi har mycket på jobbet denna vecka när det är sportlov.......finanskriser my ass liksom.....folk fikar som bara den, och vi är inte direkt det billigaste fiket i stan!!! Räkmacka för 73 spänn.....inga problem för 3 barnsfamiljen som kommer in och fikar räkmackor, dricka och varsin semla efteråt!!!


Nu sitter jag iallafall däckad i soffan med stinkande fötter och ett hår som luktar kaffesump....guuud va sexigt....eller INTE!!!!

Skall hoppa in i duschen nu och sen blir det att krypa ner under varma täcket för imorgon skränar alarmet på mobilen redan kl 04.45  *znaaaaark*




Vi hörs imorgon!!!!!!!






.




Av chokladpudding - 12 februari 2009 07:40

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />





Det tog ytterligare mer än två timmar igår innan jag lyckades somna. Sambon låg och snarka som fan och jag låg bara och vred på mig, sen gnydde sonen innefrån deras rum så jag gick och lade mig jämte honom och somna sen som ett litet barn :-)

Nackdelen med barnens sängar är att madrasserna är ju snäppet tunnare än våra så man får så förbannat ont i ryggen!!!!


Barnen sitter och käkar frukost framför Bolibompa nu och sen skall vi fixa iordning oss för att gå iväg till dagis och sen blir det jobbet för min del.....jobbar sent idag igen, men på fredag börjar jag kl 07 och slutar kl 15. På fredag får vi lön.......tjohooo va vi skall shoppa till sovrummet då!!!! :-)



Tjing på er så hörs vi vid ett senare tillfälle!!!!!



.




Ovido - Quiz & Flashcards