Alla inlägg den 10 februari 2009

Av chokladpudding - 10 februari 2009 22:08

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />





Ja ni....det va fanimig skönt att få komma till jobbet igen, och barnen tyckte nog att det va skönt att få leka med kompisarna på dagis igen.


När jag hade lämnat barnen på dagis så tog jag tåget till stan och hade en stund på mig innan jag började på jobbet, så jag strosa runt på Indiska och kikade ut vad jag vill ha för dekoratonsdetaljer till sovrummet när vi skall fixa om där till helgen. Det kommer iallafall att bli såååååååå fint....och ja, ni kommer att få se resultatet när det är klart!!!! :-)



Nu har vi fått tid till sonens operation (av en styck pungkula som sitter uppe i ljumsken nånstans och som skall ner i påsen), och det blir den 26 mars. Ett litet och relativt enkelt ingrepp som dock görs under narkos......efteråt måste han vara hemma från dagis i minst en vecka för att inte riskera att såret spricker upp i vilda lekar med dagiskamraterna.......så för mig blir det en liten semestervecka och förhoppningsvis så kanske ett och annat litet vårtecken börjat visa sig ute....typ solen...så att mamma och son kan mysa riktigt ordentligt :-)



Imorgon skall jag träna innan jobbet.......skönt!!! Hoppas inte att Fröken Uppnäsa jobbar.....en ung tjej i receptionen  som är för fin för att hälsa!!!!  *gillar INTE*



Nä, nu skall jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig!!!!


Godnatt alla!!!!!

 





.




Av chokladpudding - 10 februari 2009 08:10

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




.....skall jag gå till jobbet idag!!!!!!!!


Tjohooooo!!!!!!!!!







PUSS







Ovido - Quiz & Flashcards