Alla inlägg den 3 februari 2009

Av chokladpudding - 3 februari 2009 18:48

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />



...sitter barnen och tittar på Bolibompa.

Sambon har somnat jämte dom i soffan och jag tänkte kolla in La Redout´s hemsida för att se om jag hittar nåt fint!!! ;-)



Tösen spelar Bolibompaspel och sonen tittar på!!


. * # + . + # * .



Sonen ÄLSKAR barnprogrammet "I drömmarnas trädgård"


Av chokladpudding - 3 februari 2009 16:29

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />


Kunde inte somna inatt....låg bara och vred mig hela tiden. Gick in och petade på samon imellanåt för att kolla att han levde. Han brukar ju snarka så in i norden, men inatt va han knäpptyst hela natten....antagliegn helt utmattad efter alla spyattacker.

Vid minsta lilla ljud som ungarna orsakde i sömnen så flög jag upp för att kolla att dom inte hade börjat spy.

Jag har varit sååååååå trött under dagen idag, men tog ändå med sonen bort till det lilla närlivset för att handla lök och krossade tomater till spagghetti och köttfärsåsen som fick bli dagesn lunch idag.....det va skönt med lite kall luft på sig och så fick iallafall sonen springa av sig lite, tösen ville inte följa med.

Efter lunchen, vid kl 12.30 så gick jag och lade mig med sonen för att roffa åt mig en liten sovstund. Sonen brukar sova middag i ca 1 timme.....men vi vaknade båda med ett ryck kl 16.08...GAAAAHHHHHHH

Herregud, hela dagen har ju försvunnit och i skrivandes stund börjar ju det bli mörkt igen.

Det va inte riktigt meningen att sova så länge....nu lär ju inte sonen somna som vanligt ikväll direkt.

Ja ja...skitsamma.




Tjing!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards