Alla inlägg den 5 februari 2009

Av chokladpudding - 5 februari 2009 22:33

Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




Det mysiga och varma täcket rooooopar.

Vi kryper nog till sängs nu.....vi är trötta!!!!



Godnatt kära ni!!!!

Av chokladpudding - 5 februari 2009 14:44

 Create your own banner at <a href=mybannermaker.com!" />




Sonen låg och bökade och stökade i sängen (han kommer över till oss på nätterna ibland) mellan kl 07 och 08, sen gick sambon upp med honom så jag fick sovmorgon till kl 09.....det va skönt!!!!! :-)

När vi gjort oss klara åkte vi till Willys för att handla...kylen gapade nästan tom och krävde påfyllning av mjölk, youhurt, smör och pålägg.

Efteråt släppte familjen av mig vid gymmet och jag körde  50 minuter på crosstrainern,  så nu känner jag mig lagom mör!!!

 Men det är grymt skönt att ha kommit iväg och tränat nu i två dagar irad.....nästa tillfälle blir inte förrän nästa onsdag när sambon är ledig och jag inte behöver skynda efter jobbet för att hämta barn på dagis en viss tid.


Påväg hem från bussen (från gymmet) så störde jag mig offantligt mycket på allt jävla hundsit som låg längs och på gångvägen hem.

PLOCKA UPP SKITEN EFTER ERA HUNDAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! *morr*



Ungarna har fortfarande haft turen på sin sida gällande kräksjukan och händer inget drastiskt under kvällen och natten så tänker jag lämna dem på dagis imorgon och åka till jobbet för att göra min plikt :-)

Usch, nu har jag varit borta från jobbet väldigt mycket känner jag så jag hoppas verkligen vi klarar oss från sjukdomar ett tag nu.

Jag skall ju vara hemma med sonen i en vecka i anslutning till hans operation av en styck pungkula i mars/april......och det skulle vara bra om vi slapp längre hemvistelser pga sjukdom fram tills dess.






PUSS







Ovido - Quiz & Flashcards