Alla inlägg den 22 april 2009

Av chokladpudding - 22 april 2009 19:53


 


Skall köpa mig en ny kamera, och denna har jag siktat in mig på.

Mia skall avancera.


http://www.netonnet.se/?gclid=CKezn9aGhZoCFRMSZwodsXl6GA 


Av chokladpudding - 22 april 2009 19:38

...utan fast föda.

Guuuuuuuud va jag längtat efter nåt att tugga på!!! Jag dööööööööör!!!


Jag och Angela bestämde idag att vi skulle få "unna" oss nåt att tugga på nu på kvällen....och vi bestämde att vi skulle få äta en kycklingfile och ett ägg...och det har jag precis ätit nu och det va såååååååååå gott!!!

Men imorgon är det tillbaka till pulverdieten igen i två dagar till.

Sen kommer jag og att fortsätta med en vecka till, fast då kommer jag att äta proteinrikt och kolydratsnålt morgon och kväll och köra med 2 eller 3 shakes under dagarna.

Igentligen känns detta ganska otacksamt nu då jag skall ha ÄL om ett par dagar och då har jag en tendens att svullna upp endel :-( så det kommer inte att kännas att jag gått ner nånting endå *tråkigt*

Jag har inte vägt eller mätt mig inför denna diet utan går mer på känslan....alltså hur kläderna sitter på kroppen.

jag ber till högre makter att jag kan genomföra detta nu med goda resultat....för jag vill kunna känna mig bekväm i sommarkläderna denna sommar!!!


Håll tummarna!!!!

Av chokladpudding - 22 april 2009 19:36

Min gröna syrsa är DÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!! :-(


Behöver nog inhandla en ny! 


;-) 

Ovido - Quiz & Flashcards