Alla inlägg den 28 april 2009

Av chokladpudding - 28 april 2009 05:31

Herregud va trött jag är.

Gick upp 04:45 och kom hem från ett personalmöte för drygt 6 immar sen......omänskligt ju!!!

Igår vart jag så trött att det värkte i ögonen. Jag jobbade i kallskänken och stod nästan och somnade när jag gjor iordning mackor och sallad...helt sjukt trött va jag.


Nu sitter jag i köket och käkar mina två kokta ägg.....sådär spännande kanske, men vad som är mer spännande är att resultat så smått börjar att visa sig på denna flötiga 2 barns mamma kroppen *glad* Det kommer nog att g sakta men säkert, men jag känner mig grymt motiverad faktiskt. DENNA GÅNGEN SKA JAG KLARA DETTA!!!!!


Sambon kom hem med tråkiga nyheter igår....och det känns jättetråkigt.

Det handlar om familjeproblem och det är inget jag vill hänga ut här.....men det är iallafall skittråkigt. :-(



Ha nu en härlig tisdag......hoppas det inte kommer ett sånt hällregn som det gjorde igårkväll bara!!!! 


Vi hörs senare! 

Dax att pallra sig iväg till jobbet! 

Ovido - Quiz & Flashcards