Alla inlägg den 15 april 2009

Av chokladpudding - 15 april 2009 09:43

Ja här ligger jag i soffan med en ond rygg och känner mig smått handikappad med begränsad rörlighet.

Jag får lov att vara hemma från jobbet idag för det skulle aldrig funka när jag inte kan lyfta nåt, eller ens knappt gå.

Sambon lämnade barnen på dagis tidigare imorse så nu kan jag gå här och ha ont i min ensamhet. Man skall ju visst röra på sig så mycket man kan när man har ryggskott ,så jag har ringt min far som skall komma och hjälpa mig att åka och storhandla. Han får lyfta, packa och bära *fniss* och så får jag samtidigt komma ut och rör lite på mig, så kanske det mjukas upp lite i ryggen på mig.



Vi får höras senare, för nu måste jag försöka få på mig brallorna utan att avlida.

Hmmmmm, får inte glömma att köpa värktabletter!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards