Alla inlägg den 7 april 2009

Av chokladpudding - 7 april 2009 21:23

....det blir inte lika mycket bloggande när man jobbar känner jag.  Men jag får ju slänga in ett sent och kort inlägg för saken skull.


Jag jobbar sent resten av veckan....och resten av veckan är ju bara till torsdag för sen är vi ,som är ordinarie på jobbet, påsklediga i fyra dagar!!!! *glaaaaaaad*


Vi har ju börjat med uteserveringen nu så det tarmycket längre tid att stänga på kvällarna nu, vilket betyder att man är hemma senare varje gång man jobbar kväll. Och från och med isommar så ska vi inte stänga kl 18 på smmarhalvåret längre, utan fortsätta att ha öppet till kl 19 som vi har på vinterhalvåret. Det känns lite tråkigt för man e ju inte hemma förrän ca tio i nio. :-(


Sambon ringde till mig på jobbet med en glad nyhet. Först hade han inte fått sin semesterönskan beviljad så det va meningen att han skulleha semester i juni och jag i juli och att vi bara skulle få en veckas semester ihop då vi åker till Bulgarien......men nu helt plötsligt hade dom på hans jobb fixat så att han fick samma veckor som mig, så nu har vi hela semestern ihop :-)



Nä, nu skal jag läsa andras bloggar!! V hörs!!! 


Ovido - Quiz & Flashcards