Alla inlägg den 8 april 2009

Av chokladpudding - 8 april 2009 07:56

Barnen får för sig att vakna tidigare och tidigare ju ljusare det blir på morgonen nu......hmmmm, mindre kul tycker jag. Har inte lust att gå upp kl 06 när jag inte börjar att jobba förrän kl 11 liksom. Dom har ju varit sjusovare ett tag och sussat gott fram till 07:30 - 08:00....men nu går dom glatt upp kl 06. Dottern klarar ju sig själv på morgonen.....sätter på tv´n (Bolibompa) och gör sig ett par mackor att äta...då kan man ju själv sussa vidare ett stund till, men när lilleman också vill upp så tidigt är det bara att masa sig upp tyvärr!


Vi skall inte gå till dagis förrän om en timme, och vi är helt klara och iordning gjorda så nu har vi lång tid på oss att bara slappa en stund.....för ORKA göra nåt vettigt på morgonen liksom ;-)


På lördag fyller lilleman 2 år och då kommer lite släkt och firar honom. Jag skall bjuda på påsklunch och födelsedagstårta......lilleman börjar att bli stora killen!!! :-)




Nä, nu har jag inte tid att blogga mer för nu skall jag göra ingenting i en timma!!! *asg*


Ha en härlig onsdag!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards