Alla inlägg den 3 april 2009

Av chokladpudding - 3 april 2009 13:49

Det va inte riktigt lika vårigt idag som det har varit dom senaste två härliga dagarna.

Men jag och barnen har ändå spenderat förmiddagen utomhus. Vi gick ner och tog bussen till Lerum och köpte en födelsedagspresent till kusinen Linus. Sen tog vi en tidig lunch på ett cafe´. Dottern åt pannkakor och jag och sonen delade på en kycklingpaj med sallad och bröd. Innan vi tog bussen hem igen så så fick barnen köpa sitt fredagsgodis, så nu är det gjort.

Nu sover sonen middag och jag skall snart förbereda inför middagen, som blir ganska tidig idag eftersom lunchen blev tidig.


Jag tog givetvis lite bilder när vi va ute och här bjuds på några mindre våriga bilder från vår gata.



 Fågelbadet i vår trädgård ser ut att behöva lite vårstädning.


Det ser nästan höstlikt ut på vår gata. 



Undrar om det ens kommer att flytta in små fåglar här? Det kanske blir ett getingbo istället! :-(



Hoppas det blir en aning varmare och soligare eftermiddag så att jag kan njuta av min sista lediga dag. Imorgon jobbar jag igen och nästa vecka kör det på som vanligt igen.




Ha det gott så länge!! 

Ovido - Quiz & Flashcards