Alla inlägg den 2 april 2009

Av chokladpudding - 2 april 2009 17:48

...ja, förrutom tandläkarbesöket då!!!! Det är ALDRIG trevligt hos tandläkaren!!!! :-(


Det behövs inga ord för att förklara vad som hänt under dagen.....det är varmt och sol liksom....man är ute heeeeeela dagen lång!!!



Härliga våriga Krokus 

 


Sitter på framsidan och läser Lerums Tidningen



Titta!!! Vad är det??? 

 

En hel myr arme´

Sonen smakade givetvis!!! *asg*




Olaglig cykelkörning!!!




DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR NU!!!!!!!! 

Av chokladpudding - 2 april 2009 07:17

Herregud vilket underbart väder det va igår!!!!!!!

Jag och barnen njöt i fulla drag.

Men jag tror att jag brände mig lite på kinderna av solen. 

Vi va på en jättestor och fin lekplats i ett annat område där Hanna och Ida och deras mamma Malin bor och vi lekte i flera timmar.

Tror jag tog runt 80 kort på ungarna.

Här kommer några av dessa soliga kort.














Hoppas att dagen idag blir lika fin.....men det verkar ju faktiskt som det...trots att det är -4 grader just nu.

Skall till tandläkaren idag så barnens mormor och morfar kommer och paar barnen en stund i eftermiddag.



Ha det gott!!!



Ovido - Quiz & Flashcards