Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Tredje dagen...

Av chokladpudding - 22 april 2009 19:38

...utan fast föda.

Guuuuuuuud va jag längtat efter nåt att tugga på!!! Jag dööööööööör!!!


Jag och Angela bestämde idag att vi skulle få "unna" oss nåt att tugga på nu på kvällen....och vi bestämde att vi skulle få äta en kycklingfile och ett ägg...och det har jag precis ätit nu och det va såååååååååå gott!!!

Men imorgon är det tillbaka till pulverdieten igen i två dagar till.

Sen kommer jag og att fortsätta med en vecka till, fast då kommer jag att äta proteinrikt och kolydratsnålt morgon och kväll och köra med 2 eller 3 shakes under dagarna.

Igentligen känns detta ganska otacksamt nu då jag skall ha ÄL om ett par dagar och då har jag en tendens att svullna upp endel :-( så det kommer inte att kännas att jag gått ner nånting endå *tråkigt*

Jag har inte vägt eller mätt mig inför denna diet utan går mer på känslan....alltså hur kläderna sitter på kroppen.

jag ber till högre makter att jag kan genomföra detta nu med goda resultat....för jag vill kunna känna mig bekväm i sommarkläderna denna sommar!!!


Håll tummarna!!!!

 
 
Marion

Marion

22 april 2009 20:42

fy fasen vad du har grym karaktär....smitta av dej med lite är du bussig:-)
tycker jag tränar röven av mig men okej, det ska väl erkännas att jag dricker fler än ett glas kaloririkt vin om helgen ....DET vill jag ju inte dra in på:-)

http://www.miasmojligheter.blogspot.com

 
Ingen bild

mia

22 april 2009 21:25

karaktär vet jg inte....detta går på ren vilja!!!!! *asg*

 
Åza

Åza

24 april 2009 05:50

Hur har det gått??? Är ju lite nyfiken..Själv har jag gått på cambridgekuren..(pulverdiet)
Ha en bra helg!! :)

http://aza.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mia

24 april 2009 18:33

Åza!
Jotack, det har gått bra faktiskt....känner att sockersuget sakta men säkert försvinner och att byxorna inte sitter riktigt så tajt som innan!!! Men jag skall fortsätta......
Ha det gott!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards