Direktlänk till inlägg 25 april 2009

Ville inte att dagen skulle ta slut.

Av chokladpudding - 25 april 2009 21:09

En försmak på sommaren...





Vilket otrooooligt underbart väder det varit idag och vilken härlig dag det varit.....ville inte att den skulle ta slut.


Vi åkte till Härskogen för att avnjuta en picknick på stranden till en sjö jag inte kan namnet på tyvärr....men den ligger iallafall i Härskogen.


När barnen tittade på Bolibompa nu på kvällen så tog jag en timmes powerwalk. Träningskläder, keps, solbrillor och iPoden....sen va det bara att gå....gå fort!! Fan va skönt det va!! Det skal jag göra om imorgon igen!!!

Nu kurrar magen nåt såppas....drack bara en shake efter powerwalken då jag förbrukade mitt mål med fast mat på picknicken. Men jag får hålla mig till tåls till imorgon bitti då jag får ta två kokta eller stekta ägg till frukost.


Men skit samma....här kommer lite bilder ifrån vår picknick.


*hmmmm, drömmer mig bort tills vi åker utomlands i augusti*







Jag antastar min sambo. :-)


  



  Det ser nästan ut som sommar på riktigt!!!!!!



Tjing på er.....imorgon väntar nya vardagsäventyr för familjen Eriksson Rydell.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards