Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Svinkall söndag.

Av chokladpudding - 19 april 2009 17:32

Dagen började svinkall.....det va verkligen SVINKALLT!!! Vi åkte till Kommersen (loppis) på 1a Långgatan i jakt på ett lampskärms-skelett. Men det va inte så lät att hitta kan jag säga. jag har även sökt på nätet på diverse sidor, men det verka jättesvårt att hitta??!!

Jag är ute efter ett runt skelett till en taklampa som är drygt 40 cm i diameter, tipsa mig gärna om ni får nys på nåt!


Efter loppisen åkte vi till Trädgådsforum i Landvetter och inhandlade lite till trädgården.

Det blev även en tripp till Ikea nu på eftermiddagen för inköp av solcellslampor till trädgården. Det va ju lite varmare nu på eftermiddagen så vi unnade oss varsin mjukglass på Ikea.

Snart är det Bolibompa dax och medans barnen sitter i soffan och glor på det så skall jag göra ett röj i min garderob (kors i taket). Men om jag känner mig själv rätt så är det kaos där inne på onsdag igen!! *asg*

Ska rensa ut en massa kläder (Marion, vill du ha????)



Imorgon så börjar min, och min arbetskamrat Angelas pulverdiet vecka.

Vi skall köra med enbart pulverdiet och vatten i 5 dagar.....dels för att kickstarta våren, men även för att en annan arbetskamrat slått vad med oss *ler*

Det blir 6 st pulverpåsar (shakes) om dagen mellan kl 08 och kl 18 och bara en massa vatten därimellan.  

Kan säga att det är en utmaning när man jobbar som man gör bland bullar, kakor och tårtor hela dagarna!!!! 

 Wish me luck!!!! 

 
 
jenny

jenny

19 april 2009 19:32

det kommer du klara galant. Du verkar ju vara en person som lyckas med allt hon tar sig för *ler* Så detta blir lätt som en plätt *ler*

http://dreamrose.bloggagratis.se

 
mia

mia

19 april 2009 20:19

Jenny!!!
Tack för förtroendet ;-)
En vecka klarar jag säkert. Men jag vet att karaktären inte är den bästa...jag har haft vikt- och matproblem i hela mitt liv tyvärr, så det är alltid lika svårt att hålla sig ifrån godsakerna och hålla karaktären.
Men det e fan dax att platta till magen lite och kunna känna sig någorlunda bekväm med att visa sig i bikini.

http://chokladpudding.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards