Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Mia at work

Av chokladpudding - 18 april 2009 21:32

Tänkte att ni skulle få hälsa på hos mig på mitt jobb!!!



 Sugen????


Vår fina uteservering på innergården.




 Glasrummet.




 Valvet.




Salongen.




Nån som känner igen stället kanske?

Har ni varit här och fikat??










Imorgon är det söndag och man är ledig och vi ska på loppis :-)

Jag är ute efter ett lampskärmas-skelett till en lampa jag vil göra själv till vardagsrummet.


 
 
jenny

jenny

18 april 2009 22:01

fattar inte att du kan hålla dig så smärt och smidig med allt de goda *ler*

http://dreamrose.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mia

18 april 2009 23:15

Smärt och smidig...jo jag tackar ;-)
Jag kanske bara ser sån ut då jag är låååååång, men Tant Mia har allt en pösig mage, gäddhäng och lår som går ihop.
Men ska jag vara ärlig så är ett konditori kanske inte det perfekta stället för en gottegris som mig att jobba på *flin*

 
Sofia

Sofia

19 april 2009 00:35

Ja där har jag varit MÅNGA gånger!
Kanske ger mig till känna nästa gång
;)
Nej jag behöver inte göra det, du får fortsätta vara anonym.

Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards