Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

34 år....och Misse är tillbaka!!!!!!

Av chokladpudding - 28 januari 2009 05:10

Ja, igår blev man ännu ett år närmare 40.....men lika glad e jag för det, för jag känner att jag är i en ganska bekväm ålder.....varken för ung eller för gammal. Det finns dock fortfarane tanter (kunder) på jobbet som säger typ -"lilla flicka, du som är i 20 årsåldern"!!!!! *asg*

Jag har festat av mig genom åren, provat på olika jobb....eller arbetsställen rättare sagt för jobben har oftast varit detsamma, jag har rest, jag har flyttat typ 14 gånger, jag har haft olika kärlekar, fått mitt hjärta brustet........och nu har jag landat i en väldigt behaglig, lugn och sansad vardag med sambo och barn och ordnad ekonomi, och det känns bra....helt OK liksom!!! :-)


Igår kom även Misse tillbaka!!!! Misse är mina föräldrars lilla söta innekatt som smet den 22 oktober. Min mor och far letade och letade  och satte upp lappar med kort på denna lille kisse. Många engagerade sig i letandet, men utan resultat.....men så igår, drygt 3 månader senare, dyker Misse upp igen och ville hem. Han har antagligen haft sitt livs lilla äventyr den lille katten!!!!! Slutet gott, allting gott!!!! :-)




Nä, nu måste jag kila iväg ill jobbet!!!!!


Tjing på er!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards