Alla inlägg den 13 januari 2009

Av chokladpudding - 13 januari 2009 08:25

Ju längre kvällen led igår, ju mer lät jag som en kraxande kråka och imorse va rösten borta....så nu kan ungarna tjoa och tjimma huuuuuur mycket som helst utan att mamma kan säga ifrån på skarpen.

Förhoppningsvis så kommer sonen att vara en aning lugn idag iallafall då han spydde av nån anledning inatt, han hade även feber. Tror inte att det är nån magsjuka för han har ätit nu på morgonen med god aptit och behållt det samt är ganska pigg.

Nu sitter vi här i soffan....jag och barnen....under samma täcke och tittar på Bolobompa.....och vi nyser om vartannat och snorpapper ligger redo på bordet.

Jag skulle ju igentligen gått till tandläkaren idag men sambon fick ringa (då jag inte har nån röst) och avboka tiden.....igen. Sist jag skulle dit hade jag ju halkat och slått i svanskotan och hade sån värk att jag knappt kom upp ur soffan.

Fick en ny tid i februari istället.



Jaha....vad skall man hitta på idag då???? Jag kommer inte ha nån ork att stimulera barnen idag så jag hoppas att sonen e lugn idag......dottern brukar ju underhålla sig själv med att puzzla eller måla eller spela Bolibompa spel på datan.


Nä, nu ska jag gå och leta rätt på rösten!!!


Tjing!!

Ovido - Quiz & Flashcards