Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Kalas och hosti hostig son

Av chokladpudding - 25 januari 2009 16:40

Sonen hostar i ett.....slemmigt host som aldrig tycks gå över. Han har haft ännumer feber, men idag har han varit utan febern och jag antar att hostan kommer hålla i sig ett tag. Han är ganska pigg trots allt och vi får la se först imorgon om man skall skicka iväg honom till dagis.



Idag har vi haft lite kalas här hemma....tanten fyller ju 34 år på tisdag, så idag kom mina föräldrar. sambons föräldrar och hans ena syster med sambo och käka lite mat och åt tårta.


Jag fick några presentkort som jag tänker köpa nåt med redan imorgon tror jag :-) 

Fick även en så gullig nyckelknippa med en klocka på av tösen(som fått lite hjälp av sin mormor och morfar att handla present till sin mamma) och så fick jag ett fint halsband och armband av svägerskan samt en korg fylld med skönhetsprylar av sambon :-)



I fredags fick jag äntligen träffa min arbetskamrats lille nya prins som han och hans fru hämtat hem från Vietnam. Vince......ett sånt litet charmtroll. :-)

Kändes otrligt fräckt att få träffa denne lilla pojk live efter att ha följt deras adoptionsresa på deras blogg ett tag.

Hittade en söt nappkruka på Fröken Fröjd på Allum i Partille som jag inte kunde låta bli att köpa och ge i present till denna söta lillkille.

Krukan har hål i figurenas munnar där man kan sätta in napparna, samt att man kan lägga dem i krukan.

Visst va en söt!!??? 

 
 
Leia

Leia

25 januari 2009 19:07

Hej, allt bra? =)

http://onlyforever.blogg.se

 
Marion

Marion

26 januari 2009 07:55

Oj vilken urgod tårta det där såg ut som....yummi!
Grattis i förskott och hoppas du hittar nå´t skoj förpresentkorten(bästa presenten man kan få egentligen)

http://www.miasmojligheter.blogspot.com

 
Leia

Leia

26 januari 2009 10:51

Ja, gott var det i alla fall. =)
Det är huvudsaken.

http://onlyforever.blogg.se

 
Ingen bild

Mona

26 januari 2009 11:38

Hej Mia gumman...
Long time vi sågs nu..
Så fint o underbart hem ni har.. Så kul å läsa om er alla...Hoppas lillemannen kryar på sig.. Grattis i förskott gumman!

Kram Mona o Peter o Rasmus o Robin...

 
Ingen bild

jag själv

26 januari 2009 15:39

Marion!!!!!Det går inte att kommentera i din blogg!!! Man skall ju fylla i några bokstäver som nån slags säkerhetskontroll.....men dom där bokstäverna syns ju inte!!!!!

 
Marion

Marion

29 januari 2009 12:48

Mia!
Nu ska kommentarproblemet vara löst tror jag:-)

http://www.miasmojligheter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards