Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Feberfrossa och spyspann.

Av chokladpudding - 27 maj 2009 16:29

Sambon ringde tidigt till mitt jobb idag och berättade att lillkillen vaknat med jättehög feber och sen spytt ner hela våra säng :-(

Nu är sambon ute i trädgården och fixar och donar så jag sitter i soffan och vakar över sonen som har feberfrossa.

Spyspannen står beredd nedanför  soffan och i nappflaskan finns lite avslagen cola som kan vara gott att dricka när man mår illa och e konstig i magen.

Hoppas att han mår bättre senare ikväll och att han kan sova hela natten ytan en massa kräk.


Imorgon är jag ledig och jag skall försöka njuta så mycket jag kan av den lediga dagen för sen jobbar jag fredag till fredag....har nämligen tagit på mig att jobba på söndag då chefen och hans flickvän (som jobbar lördagar och söndagar)  skall till Spanien...och så är det ju min lördag så jag jobbar en 7 dagars vecka (hmmmmm, vad hände med att man skulle följa läkarens råd om att ta det lugnt!!!???)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards