Alla inlägg den 20 maj 2009

Av chokladpudding - 20 maj 2009 05:16

Sen i lördags så har jag fått börja dagarna med en huvudvärkstablett....och i söndags fick jag nån jäkla migränattack så att jag mådde illa t.o.m :-(

har fortfarande ont i huvudet....det liksom ligger och maler i skallen på mig.

Svärmor, och mina arbetskamrater, tror att det kan bero på att sockret är ute ur min kropp nu pga dieten, och att jag kanske har abstinensbesvär efter just socker!!??? Låter troligt kanske, jag vet inte....men om det nu är så får jag la bara härda ut, för då är det ju för en god sak!!!


Skall snart bege mig till jobbet för ett tidigt pass och sen blir det att  hämta barnen på dagis i eftermiddag och sen göra iordning mig för kvällen när vi är några arbetskamrater som skall ut och svira på stan!! Det skall bli grymt trevligt, och jag skall unna mig både mat och vin!!! :-)


Tjing på er och ha en trevlig onsdag!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards