Alla inlägg den 15 maj 2009

Av chokladpudding - 15 maj 2009 22:02

Jobbade mellanpass idag...det gör jag bara en gång i månaden...det e ganska skönt med ett mellanpass för man varken öppnar eller stänger på jobbet. Sambon slöt upp med mig när jag slutade för han slutade bara en stund innan mig.

Då vi inte behövde skynda hem för att hämta barn på dagis så tog vi en sväng till Blomsterlandet för lite inhandling av blommor som vi sedan satte på väl utvalda platser i vår lilla trädgård.

Efteråt gick vi ut på en timmes, halvt om halvt, powerwalk.


Barnens mormor och morfar hämtade barnen på dagis idag och dom sover hos dom inatt och blir lämnade här hemma imorgon när sambon och jag kommit hem från jobbet.

Jag jobbar ju varannan lördag och sambon en lördag i månaden, och den brukar infalla på nån av mina lördagar så där för brukar vi göra så att barnen blir hämtade av mina föräldrar på dagis och så sover dom över hos dom....till barnens stora lycka för dom tycker ju att det är supermysigt!!!


Jag börjar kl 08.30 imorgon och slutar 15.30.....och så är det ju Göteborgsvarvet imorgon vilket betyder att det är jobbigt att ta sig från jobbet och till centralstationen när jag skall hem. Man får gå värsta omvägen för att komma dit då man inte får korsa löparnas väg!



Nä, nu skall jag ta en liten tur ute i trädgården för att se om nåt växt mer växt upp! *ler*


Ha det gott!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards