Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

Söndag

Av chokladpudding - 24 maj 2009 20:12

Idag har vi inte gjort många knop alls.

Vi tog en promenad in till Lerum och handlade lite på Ica....en promenad som tar ca 1 timme tur och retur och som tösen klarar av utan att klaga ens. Sista biten så bar sambon henne en bit för hon hade lite ont i benen. Sonen satt i sin vagn och göttade sig :-)


Min molande huvudvärk håller i sig och jag har bara haft en värktablett kvar hemma så jag fick lite smått panik när jag tänkte att den enda tabletten inte skulle dämpa en attack överhuvudtaget. Jag ringde min far och bad honom att ta med ett paket huvudvärkstabletter (när han och min mamma skulle komma över på en fika) som jag kan ha i fall att en attack skulle uppstå. Det är läskigt när man får en sån där attack....för det liksom spränger i tinningen så att man mår illa. :-(

Sambon tycker att jag skall ringa till vårdcentralen imorgon och höra lite vad jag skall göra eller om jag kan få komma och kolla upp detta.....har ju haft konstant molande huvudvärk i drygt en vecka, plus iallafall 3 hemska attacker som jag mått illa av. Har jag fått migrän kanske???

Min mamma drabbades av en svår hjärnblödning för 16 årsen pga ett medfött bråck i hjärnan (som hon inte visste om) och sambons syster hade ju ont i huvudet ett tag innan dom upptäckte en tumör i hjärnan på henne....och givetvis har jag detta i åtanke och känner att det kan vara bra att iallafall höra av sig till vårdcentralen.


Nu skall jag fortsätta mitt softande i soffan iväntan på X.men 3 filmen på 4an sen!!!


Ha en fortsatt trevlig kväll!!! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards