Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Alingsåspendeln = sexpendeln!!!!!

Av chokladpudding - 3 maj 2009 12:43

När jag åkte tåget till jobbet igår så fick man sig en annorlunda resa.

Det va ingen pausmusik dom bjöd på precis.

Efter att ha åkt en station så började man höra ett svagt stönande (det lät som m det kom från högtalarna)....och detta stönande blev intensivare och högre (tänk er ett kvinnligt sex stönande). Detta stönande hörs i hela vagnen och folk börjar att skruva på sig, en del asgarvar, andra blir lite illa till mods.....det sitter ju även barn på vagnen.

Detta håller på ett bra tag och jag va nästan säker på att det va nån tågvärd som hade sällskap längstbak i lokförarhytten (det finns lokförarhytter bak och fram) och att dom råkat få på mikrofonen.

Jag spelade in ljudet med min mobil och lät sambon lyssna sen på kvällen när jag kom hem *asg*


Jag fick aldrig fram vart detta stönande kom ifrån, men det blev ett litet tumult mellan en tågvärd och ett par killar som stod och filmade. Jag hörde att tågvärden hotade med att ringa polisen.....men mer vet jag inte. 

 Inte varje dag man åker med sexpendeln liksom!!!!!



Det är kyligt idag.....dottern nyser som bara den och är tät i näsan. Hon har varit hos mormor och morfar och dom har ju vadat omkring i vattnet i Rådasjön, så hon börjar väl bli förkyld.

Sonen sover middag just nu och jag sitter ihopkurad i soffan och småfryser.

Sambon är på utsidan och fixar i trädgården....ovanligt *fniss*




 
 
Linda

Linda

3 maj 2009 13:05

Hahaha jasså är det så det går till på den pendeln :p

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

3 maj 2009 17:43

Ja, varsågod :) Jag har ju själv åkt med pendel tågen både till Alingsås och Kungsbacka en del när jag bott i Göteborg. Skrattade lite åt det du skrev, folk alltså!

Jaa, jag var jätte nöjd i onsdags när jag kom hem till mamma :D Kan ju ångra sig och ha ångest över köp, men det hade jag inte den här gången! fick dock slänga iväg en beställning från H&M, ett linne jag inte hittade i min storlek. Jag älskar Gina jag med! Finns fan ingen bättre affära (nästan inte). Jasså jobbar du där? Det är en bra gata med många affärer, mycket springande där kanske på lunchen för din del? Ha de gott du med!

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anniebunny

8 maj 2009 11:43

hahahaha jag måste kolla upp vem som jobbade i söndags!? hahahahaahah pinsamt värre för människan :))

 
Ingen bild

mia

8 maj 2009 17:42

anniebunny!!
ja gör det....så kanske du kan få svar å vad det va som verligen hände....för jag e sååååå nyfiken.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards