Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Nytt år - Ny blogg

Av chokladpudding - 31 december 2008 23:05

12 slaget närmar sig....barnen sover så sött och sambon han ligger i soffan och snarkar. Inget nyårsfirande här inte. Hade inte orkat ändå,hur mycket jag än velat, har jobbat idag och är supertrött efter allt ståhej både hemma och på jobbet under julhelgen.


Jag vill iallafall med denna nya blogg  hälsa alla nya och gamla läsare välkomna till min (ganska tråkiga) vardag och så säger jag hejdå till min blogg på Lunarstorm som jag nu känner att jag vuxit ifrån (hmmmm, tanten fyller ju faktiskt 34 inom kort)


Gott Nytt År!!!!!!!





 
 
Fembarnsmorsan

Fembarnsmorsan

1 januari 2009 00:34

Är vi fler menar du? Trötta mammor? ;)

Det kommer en dag då barnen har slutat slåss, nypas och bråka och då ekonomin faktiskt ibland går ihop sig och man kan gå på toaletten utan att någon rycker i dörren. Kommer man sakna det här då? Förmodligen. :D

Gott Nytt År!

http://fembarnsmorsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chokladpudding - 20 juni 2009 18:20

Jag har flyttat!!!!!   www.metrobloggen.se/miarydell     .. 

Av chokladpudding - 17 juni 2009 22:08

Jag har packat mina kartonger och flyttat in på Metrobloggen!! www.metrobloggen.se/miarydell     Hoppas att ni kommer och hälsar på mig där!!!  Denna blogg kommer fortfarande att finnas kvar som den är, men ifortsättningen bloggar jag på min nya adre...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:06

Har faktiskt sovit gott inatt...trots molande värk i magen...och när jag vaknade imorse så trodde jag att det va över. Men så fick jag plötsligt smärtor igen och då tänkte jag "att nu får jag nog ringa till vårdcentralen". Men....(nu skall jag berätt...

Av chokladpudding - 17 juni 2009 07:05

 .... 

Av chokladpudding - 16 juni 2009 21:57

Idag har det varit sommarfest på tösens avdelning. Det va meningen tt denna fest skulle hållas utomhus, men himlen va kolsvart och den öppnade sig med besked. Det öste ner regn och hagel....men barnen satt i fönstret och kollade förundrat på det som...

Ovido - Quiz & Flashcards